Aankondiging concerten in Wijchen en Nijmegen

Onze jaarlijkse concertreis voor leden en aanhang gaat dit jaar, na twee jaar coronapauze, gelukkig wél weer door. Op zaterdag 10 en zondag 11 september 2022 gaan we naar Wijchen en Nijmegen.

Op zaterdag zijn we welkom bij Kasteel Wijchen om daar een optreden te verzorgen in de kasteeltuin. Het is dit weekend Open Monumentendag, dus bezoek voor of na het concert vooral ook het kasteel! De recent gerenoveerde ruimtes op de begane grond, waaronder de Trouwkamer en Raadzaal, zijn dan speciaal opengesteld voor bezoek.

Neem een picknick-kleedje mee en kom zaterdag 10 september 2022 naar ons luisteren in de prachtige tuin van Kasteel Wijchen. Tussen 11.30u en 12.30u heten wij u van harte welkom met onze muzikale klanken.

Kasteel Wijchen / Bron: Museum Kasteel Wijchen

Op zondag 11 september 2022 geven we een concert samen met harmonie Tarcisius uit de wijk Brakkenstein in Nijmegen, onder leiding van Lex Bergink. Dit orkest bestaat uit ongeveer 40 spelende leden en heeft net als ons orkest plezier in het spelen hoog in het vaandel staan.
Het concert vindt plaats van 13.15u tot 15.15u op de Waalkade in Nijmegen. Zowel harmonie Tarcisius als de Koninklijke Harmonie Sint Cecilia zal hier voor mooie muziek zorgen en als afsluiter spelen we gezamenlijk het stuk “Lord of the Dance”.

Let op: in geval van slecht weer kunnen de concerten helaas geen doorgang vinden.

Koninklijke Harmonie Sint Cecilia, Tegelen