Concertreis naar Nijmegen

Onze jaarlijkse concertreis voor leden en aanhang is dit jaar, na twee jaar coronapauze, gelukkig wel weer doorgegaan.

Op zaterdag 10 en zondag 11 september 2022 zijn we naar Wijchen en Nijmegen geweest.
Hier waren we welkom bij Kasteel Wijchen om daar een optreden te verzorgen in de kasteeltuin.

Helaas waren de weergoden ons niet zo goed gezind, de regen viel uiteindelijk, sinds lange tijd, met bakken uit de hemel. Gelukkig konden we terecht in de trouwzaal van Kasteel Wijchen waar we voor een select publiek onze muzikale vaardigheden ten gehore brachten.

Na het concert hadden we nog gelegenheid om het kasteel te bezichtigen en we maakten gebruik om in de prachtige binnenplaats een mooie groepsfoto te maken.

Na het concert hadden we vrije tijd en deze werd benut om te lunchen in een van de lunchgelegenheden in Wijchen.
Met de bus werden we naar Nijmegen gebracht, waar we in hotel Nimma ons onderkomen hadden. Hier kregen we als avondeten nog een heerlijke hamburger met frietjes voorgeschoteld.

Met onze buikjes vol togen we met een grote groep richting Nijmegen, om ons daar in het nachtleven te storten.

De volgende ochtend verscheen iedereen fris en fruitig aan het ontbijt, we konden ten slotte enigszins uitslapen!
Omdat we al redelijk vroeg in Nijmegen waren, zijn we eerst nog koffie gaan drinken en wat geslenterd over de winkelstraat.
Om 12.45 verzamelen we ons weer op de Waalkade, waar we samen met harmonie Tarcisius een concert verzorgen. Dit keer zijn de weergoden ons wel goed gezind, het zonnetje straalt aan de blauwe hemel!

Om beurten geven we een concert en we sluiten gezamenlijk af met “Lord of the Dance”, wat aan het publiek te horen, zeer te waarderen was. De gezellige afsluiting van het concert met harmonie Tarcisius werd voortgezet in een van de horecagelegenheden op de Waalkade.

Het diner in Proeflokaal Bregje maakt een einde aan dit mooie concert-weekend.

« van 3 »