Concertreis naar Gent

Op 8 en 9 september vond de jaarlijkse concertreis plaats. Dit keer was het reisdoel Gent in België.
Op zaterdagmiddag werd een concert gegeven in de St. Niklaaskerk. Deze prachtig gerestaureerde kerk doet dienst als kerk en concertzaal. Tijdens het concert konden de bezoekers van de stad Gent binnen lopen voor ons concert en voor een bezichtiging.

Op zondagmorgen werd de H. Mis opgeluisterd in de St. Michielskerk. Ook in 2000 hebben wij in deze kerk al eens de H. Mis opgeluisterd gedurende onze concertreis. Naast de beide concerten hebben de deelnemers kunnen genieten van de geneugten die de stad Gent te bieden heeft. Ter afsluiting van de reis konden de deelnemers genieten van een buffet in Grand Café ’t Zaelke.