Concertreis naar Osnabrück

Op zaterdag 9 en zondag 10 september 2017 vond onze jaarlijkse concertreis plaats. Dit jaar was de bestemming Osnabrück in de deelstaat Nedersaksen in Duitsland.

Osnabrück kent een historisch centrum, de “Altstad”. Het marktplein is het middelpunt hiervan. Achter het Raadhuis liggen boetiekjes, ateliers, bistro’s en cafeetjes. Er was voldoende gelegenheid om rond te struinen, te ontdekken, te shoppen en te genieten in deze mooie stand. De afstanden zijn kort en verdwalen is vrijwel onmogelijk.

Op zaterdagmiddag luisterden we de H.Mis op in de Herz-Jesu Kirche, waarna we gezamenlijk gedineerd hebben in restaurant Treibhaus.

Op zondagochtend waren we uitgenodigd om deel te nemen aan het Platzconcert Strassenfestes Lotter Strasse. Traditioneel geëindigd zijn we in ’t Zaelke met een afsluitend diner.

Uiteraard zijn er foto’s gemaakt van deze gezellige concertreis.

« van 3 »