Ceciliaviering

Op 28 november verzamelden zich rond 20.00 uur de jubilarissen, hun familieleden en de leden van de harmonie bij Partycentrum Zaelke voor de jaarlijkse Ceciliaviering.
De voorzitter heette eenieder van harte welkom en heeft de jubilarissen persoonlijk toegesproken. Uiteraard werden de hierbij behorende insignes en oorkondes van de bond opgespeld c.q. uitgereikt. Bijzonder was het opspelden van de speciaal voor onze harmonie ontworpen Nolles- onderscheidingen (25 en 40 jaar) bij de jubilarissen.

Belangrijk hierbij is te vermelden dat Frank Kuntzelaers de bedenker en ontwerper is van deze verenigingsspeld, een uniek en waar sieraad voor Koninklijke Harmonie Sint Cecilia.

Jubilarissen 2015:
Esther Ewals 25 jaar,
Katja Sonnemans – Schouenberg 25 jaar,
Petra Kuntzelaers 40 jaar,
Frank Kuntzelaers 40 jaar,
Nico Driessen 40 jaar,
Paul Peter Holtackers 40 jaar,
Bart Bongaerts 40 jaar

Jubilarissen, Bart Bongaerts, Katja Sonnemans – Schouenberg, Nico Driessen, Frank Kuntzelaers, Esther Ewalds, Petra Kuntzelaers en Paul-Peter Holtackers – 28 november 2015 / Partycentrum Zaelke, Tegelen
Voor de fotoreportage klik hier