Kerstconcert 2018

De 165-jarige Koninklijke Harmonie Sint Cecilia Tegelen presenteerde haar 41ste kerstconcert samen met het 25-jarig Venloos Mannenkoor de Meulezengers en de solisten Vera de Bree, zang en Ben van Daal, piano op Tweede Kerstdag, 26 december 2018 in Theater de Maaspoort te Venlo.

Affiche Kerstconcert / 2018

Het publiek kon genieten van een concert met een feestelijk karakter met kerstmuziek en een scala aan andere muziekstijlen.

Koninklijke Harmonie Sint Cecilia o.l.v. John Bartels speelde muziek van o.a. Jan van der Roost (Balkanya) en José Padilla (El Relicario) en begeleidt de solisten Vera de Bree en Ben van Daal.

Venloos Mannenkoor de Meulezengers o.l.v. Marianne Maessen-Scherjon, voerde een aantal werken à capella uit, zong samen met Vera de Bree en werd bij een aantal werken begeleid door de harmonie.

Vera de Bree vertolkte o.a. liedjes van Toon Hermans (Dit is een plek om lief te hebben) en Ray Charles (Hallelujah, I love him so).Ben van Daal was als pianosolist samen met de harmonie te horen in o.a. het Warsaw Concerto van Richard Addinsel en Ballade pour Adeline van Richard Claiderman.

Kerstconcert – 26 december 2018 / De Maaspoort Theater & Events, Venlo
Om enkele opnames te beluisteren via Facebook klik hier