Annulering Kerstconcert 2020

De Koninklijker harmonie St. Cecilia uit Tegelen en Mannenkoor de Meulezengers uit Venlo, hebben besloten hun gezamenlijke Kerstconcert op 26 december 2020 in de Maaspoort te Venlo te annuleren.

Daar waar dit concert al jaren (voor de harmonie al een traditie van 42 jaar!) een feestelijke, muzikale 2e kerstdag opleverde, bleek dat dit door de corona-maatregelen dit jaar niet zou lukken. Gelet op de gezondheid van bezoekers en deelnemers en de te hanteren maatregelen, zou dit niet het gewenste, sfeervolle concert kunnen worden dat beide verenigingen voor ogen hebben.

In goed overleg en in samenwerking met de Maaspoort, heeft dit de verenigingen doen besluiten het concert dit jaar niet te laten doorgaan, maar ons samen sterk te maken voor een sfeervol concert op 2e Kerstdag in 2021!
Ongetwijfeld komen er eerder mogelijkheden om een uitvoering van Harmonie St. Cecilia of de Meulezengers bij te wonen. Wij hopen echter dat we u al eerder kunnen berichten over een nieuwe, muzikale samenwerking!