Uitnodiging Kerstconcert 2021

Begint het bij u ook te kriebelen? Tweede kerstdag, 26 december om 11.30 uur kunt u het meebeleven in de Maaspoort in Venlo. Blij dat we eindelijk weer op mogen treden en daarom hebben we er extra zin in!

Het traditionele Kerstconcert van Koninklijke Harmonie St. Cecilia uit Tegelen, Mannenkoor de Meulezengers uit Venlo en als gast dit jaar drie dames van a-capellagroep Something Blue.

Nu de corona-beperkingen voor de zaal zijn opgeheven bent u weer met de hele familie welkom om van dit zeer afwisselende muzikale concert te genieten.

Let op: kaartverkoop start 20 oktober 2021 om 10.00 uur. I.v.m. corona-maatregelen dit jaar alléén via www.Maaspoort.nl

Zorg dat u er tijdig bij bent als u de beste plaatsen wilt hebben. We zien u graag 26 december a.s. 11.30 uur.

Affiche Kerstconcert / 2021