Uitnodiging Kerstconcert 2018

Genieten van alles wat de Kerstdagen te bieden hebben. Een muzikaal moment hoort daarbij.
De 165-jarige Koninklijke Harmonie Sint Cecilia Tegelen presenteert haar 41ste kerstconcert samen met het 25-jarig Venloos Mannenkoor de Meulezengers en de solisten Vera de Bree, zang en Ben van Daal, piano.
U kunt genieten van een concert met een feestelijk karakter met kerstmuziek en een scala aan andere muziekstijlen.

Koninklijke Harmonie Sint Cecilia o.l.v. John Bartels speelt muziek van o.a. Jan van der Roost (Balkanya) en José Padilla (El Relicario) en begeleidt de solisten Vera de Bree en Ben van Daal.

Venloos Mannenkoor de Meulezengers o.l.v. Marianne Maessen-Scherjon, zal een aantal werken à capella laten horen, zingt samen met Vera de Bree en wordt bij een aantal werken begeleid door de harmonie.

Vera de Bree vertolkt o.a. liedjes van Toon Hermans (Dit is een plek om lief te hebben) en Ray Charles (Hallelujah, I love him so).

Ben van Daal is als pianosolist samen met de harmonie te horen in o.a. het Warsaw Concerto van Richard Addinsel en Ballade pour Adeline van Richard Claiderman.

Bestel nu tickets online: € 17,50 via www.maaspoort.nl. Kinderen t/m 12 jaar € 7,50.
Vrije plaatskeuze!
Donateurs en leden van verenigingen aangesloten bij de SOB Venlo betalen slechts € 12,50 in plaats van
€ 17,50. op vertoon van hun SOB-pas bij de kassa van Theater de Maaspoort Venlo.

Affiche Kerstconcert / 2018